قوانین و مقررات

شرکت بازرگانی مبین یدک در راستای ارئه خدمات برتر و حفظ حقوق مشتریان گرامی اقدام به عرضه خدمات مطابق با شرایط ذیل می باشد:

حریم خصوصی

قوانین مندرج در مبین یدک مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در راستای حقوق مصرف کننده محترم می باشد. تمامی اطلاعات ثبت شده کاربران و خریداران نزد مبین یدک محفوظ میباشد.

حذف صفحات وب سایت و کالا میتواند بدون اطلاع قبلی صورت گیرد و سفارشات ثبت شده قبل از آن قابل به پردازش هست.

شرایط سفارش گذاری

راهنمای ثبت سفارش:

مشتریان محترم میتوانند قطعاتی که در وب سایت موجود است را ثبت سفارش کرده و هزینه صورت حساب خود را از طریق درگاه پرداختی وب سایت تسویه نمایند.

قطعاتی که در وب سایت ناموجود بوده و یا در وب سایت قرار داده نشده است را میتوانید با مشاورین مبین یدک تماس گرفته و در صورت اعلام موجودی مبلغ را به شماره کارت ارایه شده واریز نمایید.

در صورت تمایل به خرید حضوری با هماهنگی واحد پشتیبانی با واریز مبلغی به عنوان بیعانه سفارش شما ثبت شده و در ساعت مقرر میتوانید به دفتر فروش مراجعه کرده و حساب خود را از طریق دستگاه کارت خوان سیار و یا به صورت نقدی تسویه کرده و سپس کالای خود را تحویل بگیرید.

خرید عمده از وب سایت:

در صورتی که مشتریان از وب سایت خرید عمده انجام دهند طی ۲۴ ساعت مبلغ تخفیف در نظر گرفته شده توسط تیم پشتیبانی به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

پیگیری ثبت سفارش:

پس از ثبت سفارش مشاورین مبین یدک با شما تماس خواهند گرفت و بیجک ارسال کالای سفارشی را به شماره تماس شما ارسال خواهند کرد.

روش های ارسال سفارش

زمان ارسال بسته در روز های کاری از لحظه ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت خواهد بود و در روز های تعطیل به اولین روز کاری ارجاع داده میشود. تمامیه سفارشات پس از تایید نهایی و با توجه به نوع کالای سفارشی مسئولین ثبت سفارش کالای مورد نظر را آماده و جهت ارسال به شرکت حمل و نقل معتبر ( شرکت پست، اتوبوس رانی و باربری) تحویل داده شده و رسید آن برای خریدار محترم ارسال می گردد.

امکان تغییر آدرس: در صورتی که کالا ارسال نگردیده باشد با مشاورین مبین یدک تماس گرفته و آدرس جدید را اعلام نمایید.

مبین یدک با دارا بودن نیروی متخصص در امور بسته بندی و ارسال سعی بر ارسال با بسته بندی مناسب و مقاوم کرده و با توجه به تحویل کالا به صورت سالم به شرکت حمل و نقل لذا هر گونه آسیب به بسته بر عهده شرکت تحویل دهنده می باشد.

درخواست ارسال سریع و دریافت حضوری:

مشتریان پس از ثبت سفارش کالای مورد نظر با هماهنگی قسمت پشتیبانی مبین یدک میتوانند به دفتر فروش مراجعه کرده و کالای خود را حضوری تحویل بگیرند.

ضمانت و گارانتی:

محصولات ارائه شده به صورت اورجینال (شرکتی) و وارداتی درجه یک بوده و به صورت سالم و بدون هیچ عیب و نقصی ارسال خواهند شد و شامل ۴۸ ساعت گارانتی برگشت وجه در صورت وجود عیب فنی کالا می باشد. هنگام دریافت کالا از مامور مربوطه میتوانید مراتب را سریعا به واحد پشتیبانی گزارش دهید.

قطعاتی همچون سپر و آینه و اجزای بدنه خودرو که قابلیت رنگ آمیزی داشته و توسط شرکت بازرگانی مبین یدک در کوره رنگ اقدام به رنگ آمیزی شده است تا یکسال ضمانت ثبات رنگ داشته و در صورت بروز مشکل میتوانید به بخش فنی مرجوع نمایید.

قوانین بازگشت کالا:

در صورتی که کالا خراب یا معیوب باشد با کالای سالم جایگزین شده و در صورت ناموجود بودن مبلغ کالا به حساب مشتری مسترد خواهد شد. جهت استفاده از خدمات پس از فروش و مرجوع نمودن کالای خریداری شده بایستی محصول در بسته بندی اصلی خود به شرکت مبین یدک عودت داده شود. قطعات برقی به هیچ عنوان مرجوعی ندارد.

پرداخت هزینه برگشت کالا:

در صورتی که خرابی قطعه ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد و مورد تایید بخش فنی مبین یدک واقع نگردد کالا مجدد ارسال خواهد شد و تمامی هزینه های جابه جایی و حمل کالا بر عهده خریدار محترم میباشد. در صورت انصراف از خرید با تایید نشدن ایراد یا مغایرت کالای ارسالی توسط واحد فنی مبین یدک هزینه دریافت و ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار میباشد.

به هر دلیلی که اثبات شود اشتباه از سوی شرکت بازرگانی مبین یدک نبوده هزینه حمل کالای مرجوعی به عهده خریدار محترم میباشد.

کالای ارسال شده مغایر با سفارش خریدار باشد:

لطفا هنگام تحویل کالای سفارشی فرم بسته ارسالی را با کالای ارسالی بررسی کرده و در صورت مغایرت نوع – رنگ محصول ارسالی مراتب را طی ۲۴ ساعت به پشتیبانی مبین یدک اطلاع دهید.

عدم موجودی کالای سفارش مشتری:

مبین یدک میتواند در صورت عدم موجودی اقلام، بدون اطلاع قبلی، سفارش را کنسل کرده و مبلغ ظرف ۲۴ ساعت عودت دهد.

توجه داشته باشید:

شرکت مبین یدک در مقابل خرابی یا شکستگی بارها، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و تمامی قطعات در هنگام دریافت از باربری باید چک شود و در صورت وجود هرگونه مشکل قبل از تحویل، از باربری باید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید .

پرداخت بیعانه جهت ثبت سفارش برای اجناس غیر موجود در صورت انصراف کل مبلغ بیعانه به عنوان خسارت دریافت میگردد.