ام وی ام ایکس ۲۲

ام وی ام ایکس ۲۲

یکی از برند های معروف در تولید خودروهای چینی چری نام دارد که مدل ام وی ام ایکس ۲۲ یکی از کراس اور های زیر مجموعه این برند می باشد و تیگو ۲ هم نامیده می شود این مدل نسبت به دیگر نمونه های مشابه قیمت مناسب تر و ظاهری زیبا و جذاب تر دارد و همین موضوع باعث شده در ایران طالبان بیشتری داشته باشد.

استفاده ازقاب فلزی برای آرم ماشین و ریل باربند و تزیینات نقره ای در قسمت سپر و بزرگی چراغ های جلو باعث زیبایی این محصول شده است و همچنین به کار بردن نوار ال ای دی در قسمت پایینی خودرو علاوه بر تامین نور و روشنایی باعث زیبایی خودرو است و در عوض اهمیت کمتری به ظاهر پشت آن گذاشته شده و متناسب نبودن سایز چراغ ها و ماشین ناهماهنگی ایجاد کرده که ازنقاط ضغف طراحی این خودرو به شمار میرود این خودرو در ابعاد طولی ۴/۲ مترو عرضی ۱/۷۶ متر و ارتفاع ۱/۵۷ متر از سقف تا زمین تولید می شود.

ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس 22

در مورد فضای داخلی و کابین خودرو میتوان گفت از مواد و مصالح با کیفیت و رضایت بخشی استفاده نشده اما در قسمت هایی از آن میتوان طرح فیبر کربن را مشاهده کرد که میتواند نارضایتی از بابت عیب گفته شده را کاهش دهد و همچنین زیبایی طرح دوخت صندلی ها و استفاده از چرم در ساخت فرمان و استفاده از پلاستیک نرم برای استراحتگاه دست از مزایا این خودرو میباشد در مورد طرح فرمان هم میتوان گفت از مواردی است که به کابین خودرو نما داده و همین طوراستفاده از رنگ های زرد یا نارنجی برای حاشییه های صندلی ها و قسمت هایی از داشبورد و دسته دنده جلوه بخش می باشد.

ام وی ام ایکس 22

همچنین در داشبورد نمایشگر ۸ ایچی تعبیه شده که به نسبت قیمت خودرو یک آپشن خوب محسوب می شود و همین طوراستفاده از ترمز های مدل بوش آلمان و وجود نمایشگر دیجیتال در پشت پنل فرمان که برای نمایش سوخت و سرعت بسیار کارامد است را میتوان مد نظر گرفت. از نکات مثبت این محصول جنس خوب صندلی ها و فضای راحت و باز برای سرنشینان می باشد و همین طور اندازه استاندارد و مناسب صندوق عقب نکته مثبت دیگری است که البته با جمع تر شدن صندلی ها افزایش هم می یابد.

ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس ۲۲ در دو تیپ ساده و اسپرت عرضه شده که تفاوت های اندکی با هم دارد یکی از این تفاوت ها این است که تیپ اسپرت قابلیت تعویض دنده در دور پایین موتور را دارد به طور مختصر دیگر آپشن های این خودرو شامل :

  • سیستم تعلیق مک فرسون
  • تهویه مطبوع خودکار
  • تنظیم الکتریکی اینه ها از داخل خودرو
  • تنظیم صندلی ها در ۶ جهت و…

این خودرو آپشن هایی مثل حسگر برای پارک کردن دارد ک بسیار مناسب برای استفاده خانم ها می باشد.

سیستم پیشران خودرو حدودا ۱۵۰۰ سی سی با ۱۰۵ اسب بخار می باشد که خیلی واضح است که قدرت چندانی ندارد اما نسبت به قیمت خرید خیلی هم این مورد دور از انتظار نیست.

از موارد دیگر که مورد توجه است میزان مصرف بنزین است که طبق تجربیات خریداران ۸ تا ۹ لیتر میانگین مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر است در صورتی که خود سازنده خودرو معتقد است مصرف سوخت ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

4 پاسخ
  1. محسن
    محسن می گوید

    سلام
    اطلاعات بسیار عالی بود .و اینکه قیمت ها را درج می کنید حتی با نوسان نکته جالبی است.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *