ام وی ام 110 جدید

ام وی ام ۱۱۰ جدید

ام وی ام ۱۱۰ جدید

مقدمه

کمپانی چری که در ایران با نام مدیران خودرو(mvm) اقدام به فعالیت نموده است یک شرکت تولیدکننده ملی در کشور چین می باشد که دو نوع برند ۱-ام وی ام ۲- چری از محصولات این کمپانی است.

فعالیت شرکت چری در سال ۱۹۹۹ در قسمت تولید خودرو آغاز شد و بعد از چند سال فعالیت در داخل کشور خود به فکر صادارت انبوه تولیدات خود افتاد و اولین کشوری که به عنوان مقصد ارسال محصولات در نظر گرفته شد سوریه بود. پس از این جریان شرکت چری با خروج شرکت دوو از ایران با استفاده از فرصت ایجاد شده اقدام به کپی خودرو (ماتیز) نمود که  حاصل این عمل خودرو ام وی ام ۱۱۰ بود .نام اصلی :chery QQ

با فعالیت های روزافزون و افزایش استاندارهای خودروسازی این کمپانی توانست خود را به بزرگترین صادرکننده در کشور چین تبدیل نماید.

شرکت چری با ورود به کشور ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت و استقبال خوبی از این شرکت به عمل آمد در حال حاضر یکی از محصولاتی که به عنوان کم مصرف ترین خودرو در کشور مورد توجه قرار گرفته است ام وی ام ۱۱۰ می باشد.

شرکت مدیران خودرو همواره سعی و تلاش داشته که با ارایه مدل های کم مصرف و دوست دار محیط زیست به کاهش آلایندگی و آلودگی هوا کمک نماید.

قطعات این خودروها در داخل ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ می گردد و به فروش می رسد.

مشخصات فنی ام وی ام ۱۱۰s

دارای موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپ با حجم موتور۹۹۸ CC حداکثر قدرت ۶۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور دقیقه و حداکثر گشتاور ۹۳ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه و جعبه دنده ۵ دنده حالت دستی و نوع موتور: بنزین سوز – حداکثر سرعت ۱۵۰ کیومتر بر ساعت کلاس خودرو:A segment کلاس بدنه : هاچ بک استاندارد آلایندگی:یورو ۴- حجم باک :۳۵ lit وزن خودرو: ۹۳۶ کیلوگرم که ۴۲ کیلو نسبت به همتای قدیمی خود افزایش وزن داشته است.

امکانات وتجهیزات ام وی ام ۱۱۰s

خودرو  ۱۱۰s ساخت کشور چین میباشد و در سال ۲۰۱۳ طراحی شده است که در مقابل همتای قدیمی خود یعنی  comfrtable110 از ظاهری زیباتر برخوردار میباشد و همچنین آپشن هایی که در این خودرو ارایه شده است تبدیل به مدل Luxury  گشته است.

در مدل کافورت :رینگ فولادی – آینه ها معمولی – فاقد برف پاک کن وگرم کن شیشه عقب – فاقد سنسور پارک

در مدل لاکچری: رینگ آلومینیومی – سنسورپارک – آینه جانبی برقی – گرم کن وبرف پاک کن شیشه عقب

به طور کلی تجهیزات رفاهی مانند: مه شکن عقب و جلو – چراغ رانندگی در روز – فرمان هیدرولیک – تنظیم نور چراغ ها – دارای ایربگ جلو چپ و راست – سیستم ترمز ABS – سیستم تعلیق جلو:مک فرسون – سیستم تعلیق عقب:غیر مستقل – سیستم ترمز جلو :دیسکی – سیستم ترمزعقب:کاسه ای – شیشه بالابر برقی ۴ درب

مشخصات ظاهری ام وی ام ۱۱۰s

این خودرو کوچک و جمع و جور که مخصوص رفت و آمد های شهری می باشد در دو مدل کم آپشن و فول آپشن عرضه شده است که هم اکنون خودرو لاکچری ۱۱۰s دارای ظاهری بهبود یافته نسبت به همتای خود ۱۱۰ قدیم می باشد.

در قسمت بیرونی خودرو چراغ های بیضی شکل به همراه مه شکن های دایره ای که در داخل سپر قرار گرفته اند ظاهری بشاش به این خودرو بخشیده اند.

آینه های جانبی بدون رنگ بوده و با نوارهای مشکی که در قسمت حاشیه شیشه های خودرو طراحی شده است هم خوانی پیدا کرده و همچنین طراحی نامتعارف دستگیره های بیرونی که در قسمت درب عقب خودرو مد نظر گرفته شده است به شکل حرف انگلیسی Q  که نام این خودرو میباشد در آمده است.در قسمت عقب خودرو چراغ ها بسیار کشیده و بزرگ طراحی شده اند که به خودرو روح بیشتری بخشیده اند.

مشخصات داخلی ام وی ام ۱۱۰s

فضای داخلی اتاق از دایره و نیم دایره هایی تشکیل شده است که با فضای بیرون هم خوانی پیدا نموده در داخل کابین فضای خوبی برای سرنشینان ایجاد شده است و تقریبا راحتی صندلی ها و فضای جلو صندلی ها دارای استاندارد قابل قبولی می باشد اما یکی از مشکلاتی در قسمت داشبورد این خودرو وجود دارد فاقد درب بودن این قسمت میباشد که جهت حفاظت از وسیله های شخصی باید از صندوق عقب خودرو استفاده نمود.قسمت انبار خودرو که صندوق عقب میباشد از لحاظ فضا بسیار ضعیف عمل کرده و طراحی خوبی را همراه نداشته است.

 

ام وی ام 110 جدید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو به دانستنی های خودرو ام وی ام مراجعه کنید.

نتیجه گیری

این خودرو کوچک و جمع جور مخصوص جاده های درون شهری طراحی شده است و قابلیت استفاده در جاده های برون شهری را ندارد.این خودرو به دلیل کم مصرف بودن و فضای کوچکی که جهت پارک نمودن خودرو نیاز است بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و با تولید مدل لاکچری از نظر زیبایی توانسته است تا حد قابل ملاحظه ای نظر مشتریان را جلب نماید. همچنین از لحاظ ایمنی کمپانی تولید کننده ادعا داشته است که شاسی و درب های خودرو را تا حد زیادی تقویت نموده است که شاهد این ادعا افزایش وزن این مدل نسبت به ۱۱۰ قدیم می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *