ام وی ام 315

ام وی ام ۳۱۵

 


در حال حاضرماشين هاي هاچ بك در انواع و اقسام مختلف زيادي وجود دارند كه به شدت موافق با سليقه جوانان هستند اين ماشين ها با نرخ ها ي متفاوتي وارد بازار خودرو ميشوند و به طور تقريبي افراد از عملكرد اين خودرو ها استقبال ميكنند
ام وي ام ۳۱۵ از نظر قيمت ، شرايط بسيار مناسبي دارد. شرايط توليد ماشين هاي ام وي ام در طي سال هاي اخير به سرعت رو به پيشرفت است. يكي از دلاليل موفقيت ام وي ام اين بود كه در هر نسخه ي جديدي كه به بازار ارائه مي كرد آپشن هاي بيشتري در نظر ميگرفت.
آپشن هاي ام وي ام ۳۱۵ تغييراتي در ظاهر خودرو است كه در صورت جزئي بودن ، ولي تاثير به سزايي در زيبايي خودرو داشته ، صندلي هاي چرمي ، يك صفحه نمايش به اندازه ۷ اينچ ، مجهز شده به يك سيستم چند رسانه اي و ۶ بلندگو، ترمز ضد قفل…..
اتاق زيباي اين خودرو و پايين بودن مصرف سوخت آن يكي ديگر از دلايل محبوبيت اين خودرو است.
مي شود گفت كه ام وي ام ۳۱۵ يكي از محصولات قديمي شركت خودروسازي مديران خودرو ميباشد كه در حال حاضر هم توليد ميشود
اكنون كه توضيحات مختصري در مورد اين خودرو بيان كرديم ميخواهيم به دلايل خريد اين ماشين بپردازيم :
اولين و مهم ترين دليل خريد اين خودرو ايمني بالا است، اين خودرو در تست هاي ايمني ۴ ستاره ايمني دريافت كرده است، ديگر تجهيزات ايمني اين خودرو كمر بند ايمني سه نقطه اي ، كيسه هوا ، چراغ ترمز ، ترمز ABS ، و مه شكن است.
دليل دوم طراحي زيبا و اسپرت اين خودرو است كه بيشتر مورد توجه جوانان است
دليل بعدي پايين بودن مصرف سوخت اين خودرو است كه در شرايط امروز جهان ما و كم بودن سوخت شايد بتوان گفت كه جزء دلايل اصلي و مهم است.
كابين زيبا و با كيفيت ، ديگر دليل محبوبيت اين خودرو است كه هيچ شباهتي به خودروهاي چيني ندارد تزئينات آلومينيومي ، صفحه نمايش لمسي ، دوربين ديد عقب
تعليق نرم ، موضوعي است كه با وضع جاده ها و خيابان هاي ايران از اهميت بالايي برخوردار است، به اصطلاح خودمان ميتوانيم بگوييم كه سواري نرم و خوبي دارد .

ام وی ام ۳۱۵

همه ما شاهد حضور گسترده خودروهای چینی با مدل های متنوع در بازار ایران هستیم.یکی از خودروهای پرطرفدار چینی در بازارهای ایران ، خودرو MVM 315 می باشد.این خودرو مربوط به شرکت خودروسازی چری است که توسط شرکت مدیران خودرو به ایران معرفی شده است.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ یک خودرو زیبا و مشتری پسند است ، اما با این وجود برخی اعتقاد دارند که شکل ظاهری این خودرو آنقدرها هم جالب و هیجان انگیز نیست.برای پاسخ به این افراد باید بگوییم که مطمئنا ، خودرو ام وی ام ۳۱۵ در مقایسه با محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا ، از طراحی ظاهری زیباتری برخوردار است.

مدل قدیمی ام وی ام ۳۱۵ در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد که به دلیل طراحی ضعیف ، با استقبال چندانی مواجه نشد.پس از آن مدیران خودرو نسخه جدید اسپرت ۳۱۵ را در دو تیپ لاکچری و اسکلنت به بازار ایران عرضه نمود و در حال حاضر فقط مدل نیواسپرت اسکلنت این خودرو توسط مدیران خودرو به فروش می رسد که در ادامه در مورد مشخصات مدل اکسلنت ، صحبت خواهیم کرد.

نسخه اکسلنت ۳۱۵ ، در مقایسه با نسخه های قدیمی تر ، از شکل ظاهری جذاب تری برخوردار است.درست است که ام وی ام ۳۱۵ از نظر شتاب و چالاکی ، خودرویی کاملا معمولی و متوسط است ، اما به دلیل طراحی جذاب و مجهز بودن به امکانات و تجهیزات مدرن ، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد که از مهمترین امکانات و تجهیزات آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مجهز به صفحه نمایشگر کوچک لمسی
  • امکان اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث
  • مجهز به سیستم صوتی با ۶ بلندگو استریو
  • مجهز به دوربین دید عقب
  • مجهز به برخی کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان
  • مجهز به تجهیزات امنیتی (ترمزهای مجهز به ABS,EBD – 2 عدد کیسه هوا – قفل مرکزی و غیره)

بطور کلی میتوان گفت که نسخه اسپرت اکسلنت ۳۱۵ دارای امکانات و تجهیزاتی است که هیچ کدام از مدل های قدیمی تر این امکانات را نداشته اند.اگر مایل هستید تا در مورد این خودرو اطلاعات کاملتری کسب کنید ، با مجموعه مبین یدک ارتباط برقرار کنید.

لوازم يدكي ام وي ام ۳۱۵ ، لوازم يدكي ام وي ام ۵۳۰ ، لوازم يدكي ام وي ام ۱۱۰S ، لوازم يدكي چري تيگو ۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *