خودرو چینی

موفق ترین خودروهای چینی

خودروهای موفق چینی

بعد از گذشت مدت زیادی بازار داخلی ایران تبدیل به عرصه ای شد برای فروش انواع ماشین های چینی درحالی که این خودرو ها اکثرا از تولیدات داخلی خیلی با کیفیت تر بوده و نسبت به محصولات داخلی ارزش بیشتری دارند.
اما ایرانیان بر این باورند که بازار دست دوم خیلی مهم است به این دلیل که ماشین را یک دارایی در حال حرکت می دانند.
اما متاسفانه خودروهای چینی بازار دست دوم خیلی بدی دارند و کاهش قیمت شدیدی را متحمل می شوند.
کارشناسان خودرو بر این باورند که این کاهش قیمت خودروهای چینی به خاطر وجود مدل های زیاد از یک خودرو است
به طوری که هر سال چینی ها یک مدل جدید وارد بازار می کنند و خودروهای سال گذشته ارزش خود را از دست می دهند.
جک s5 یک خودروی چینی است که میتوان گفت یکی از موفق ترین خودروهای چینی بوده که توسط کرمان موتور مونتاژ می شود. جک s5 یک ماشین کراس اورر شهری است که فروش بی سابقه ای را تجربه کرده است .این خودرو یک موتور ۲ لیتری با قدرت ۱۷۱ اسب بخار دارد که یکی از عوامل استقبال از این خودرو است .همچنین از استهلاک کم در کنار کیفیت ساخت خوب برخوردار است. و در دو مدل اتومات و دستی وجود دارد .

هایما S7 توربو یکی دیگر از محصولات چینی است که در بازار ایران نستبا میشه گفت موفق بوده این خودرو نیز در ۲ مدل اتومات و دستی وجود دارد که تحت پوشش خدمات ایرانخودرو است و توسط این شرکت مونتاژ می شود.

برلیانس H330 از دیگر محصولات موفق چینی بوده که از محصولات پارس خودرو است این خودرو یک مدل هاچ بک نیز دارد که مدل سدان آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این خودرو نیز در ۲ مدل دستی و اتومات تولید می شود.

دانگ فنگ H30 کراس یکی دیگه از محصولات چینی پر فروش است که محصول ایرانخودرو است این خودرو در زمان ورودش به بازار فروش خوبی داشته و به صورت اتومات و دستی وارد بازار می شود.

لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ , لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ , لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰S

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *