چگونه می توانم ترس خود را از رانندگی برطرف کنم

چگونه می توانم ترس خود را از رانندگی برطرف کنم

برخی از افراد از رانندگی هراس دارند.ترس از رانندگی یک مشکل شایع و نگران کننده است ، اما مشکلی است که می توانید آن را حل کنید.برخی از افراد بعد از گرفتن گواهینامه ، هنوز هم از رانندگی کردن هراس دارند.برای غلبه بر این ترس راهکارهای زیادی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به آنها اشاره کنیم.امید است بتوانیم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ترس از رانندگی میتواند دلایل زیادی داشته باشد.برای بعضی از افراد این ترس میتواند بخاطر قرار گرفتن در موقعیت های خاصی مثل موارد زیر باشد.

  • رانندگی با سرعت بالا
  • از دست دادن کنترل
  • یادگیری رانندگی
  • رانندگی به تنهایی
  • رانندگی در شب
  • گرفتار شدن در ترافیک
  • رانندگی در شرایط نامساعد جوی
  • رانندگی در مناطق ناآشنا
  • رانندگی در کنار وسایل نقلیه بزرگتر

ترس از رانندگی

در بعضی از موارد ترس از رانندگی بخاطر یک تحربه بد در رانندگی است.ممکن است فرد در گذشته درگیر یک تصادف جاده ای بوده باشد و این تجربه ، تاثیر منفی روی او گذاشته است.در بعضی از موارد ترس از رانندگی به دلیل مبتدی بودن و نداشتن تجربه در رانندگی است.

اگر پس از گرفتن گواهینامه هنوز هم از رانندگی کردن میترسید ، میتوانید برای غلبه بر این ترس ، از شخص دیگری بخواهید تا در سفرهای کوتاه همراه شما باشد.این شخص به شما در حفظ آرامش کمک زیادی خواهد کرد.اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دیگر نیازی نیست که شما به هر جایی که میخواهید بروید ، شخصی را با خود همراه داشته باشید.سعی کنید در ابتدا مسافت های کوتاهی را برای تنها رانندگی کردن در نظر بگیرید و بعد از آن که بیشتر به رانندگی عادت کردید ، مسافت های طولانی تر را نیز امتحان کنید.

برای خرید درب موتور جک جی ۵ با قیمت مناسب با فروشگاه مبین یدک ارتباط برقرار کنید.

ترس از رانندگی در شب

اگر راننده جدیدی هستید و از رانندگی کردن ترس دارید ، سعی کنید در شب رانندگی نکنید.چون رانندگی در شب مشکل است و باعث میشود بر ترس شما افزوده شود.ما به شما پیشنها میکنیم ، حداقل در ابتدا با رانندگی در روز کنار بیایید و هنگامی که به رانندگی در روز عادت کردید ، می توانید رانندگی در شب را شروع کنید.

رانندگی را در مناطق امن مانند پارکینگ خالی ، اطراف خانه یا جاده هایی که ترافیک کمتری دارند ، امتحان کنید.هرچه بیشتر رانندگی کنید ، راحت تر با اضطراب خود زمان رانندگی کنار می آیید.

تأییدات مثبت در مورد توانایی شما در رانندگی به آرامش شما و کاهش اضطراب در رانندگی کمک زیادی میکند.به عنوان مثال ، مدام با خود بگویید ، من هنگام رانندگی راحت و آرام هستم و از گوش دادن به موسیقی لذت می برم ، من می دانم که از عهده اینکار هم بخوبی بر می آیم.قدرت این تمرین ساده را دست کم نگیرید.

قبل از رانندگی خوب بخورید.غذا برای خلق و خوی شما و همچنین کنترل میزان قند شما مفید است.غذاهایی که سرشار از قندهای ساده مانند نوشابه ، نان سفید و شیرینی هستند به احتمال زیاد اضطراب ایجاد می کنند ، بنابراین از خوردن این غذاها در هنگام برنامه ریزی برای رانندگی خودداری کنید.

مصرف قهوه را به حداقل برسانید ، به نظر می رسد قهوه باعث اضطراب می شود.میزان قهوه مصرف خود را کاهش داده یا یا آن را به طور کامل کنار بگذارید.

برای خرید سپر جلو جک جی ۵ روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *