ام وی ام ایکس 33 جدید

ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

مقدمه

کمپانی چری در سال ۱۹۹۹ در کشور چین شروع به فعالیت کرده و با تلاش های مکرر در طی چندین سال توانست به استانداردهای خودروسازی دست پیدا کند و اقدام به صادرات محصولات خود نماید. یکی از کشورهایی که از این شرکت بسیار استقبال داشته است و توسط نمایندگی مدیران خودرو این محصولات را به مشتریان عرضه میکند ایران میباشد.
یکی از دلایل این استقبال ها کم مصرف بودن خودروهای ارائه شده و جمع و جور بودن آن هاست که با توجه به مشکلات کمبود جای پارک بسیار موفق عمل کرده است.
این شرکت پس از موفقیت در فروش خودروهای هاچ بک با توجه به نیاز کشور شروع به تولید خودروهای کراس اور نمود که با عنوان chery Tiggo شناخته میشوند.
خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ و ام وی ام ۳۱۵ و ام وی ام ۱۱۰ از دیگر محصولات این کمپانی می باشند که در مقاله های قبل به آنها پرداخته شده است.
کراس اور تیگو۳ که در ایران با نام ام وی ام x33 شناخته می شود در سال ۲۰۰۵ تولید شد و در سال ۲۰۱۰ نسخه فیس لیفت آن به بازار عرضه گشت و در نهایت آخرین مدل این خودرو در سال ۲۰۱۴ به نام x33 s تولید شد که از لحاظ ظاهری لوکس تر شده است و از حالت خشکی و سادگی درآمده است البته هم اکنون تیگوهای دیگری وارد بازار شده اند که از لحاظ ظاهری بسیار لاکچری تر به نظر می رسند.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

پیشرانه: ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ-  حجم موتور: ۲ لیتر – قدرت موتور: ۱۳۶ اسب بخار در ۶۱۵۰ دور در دقیقه – حداکثر گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه – مصرف سوخت ترکیبی: ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت – حداکثر سرعت :۱۷۵ کیومتر در ساعت – جعبه دنده :اتوماتیک –  شتاب اولیه:۱۵ ثانیه – وزن خودرو:۱۴۰۰ کیلوگرم – حجم باک:۵۰ لیتر – استاندارد آلودگی: UR5

امکانات و تجهیزات ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

خودرو ایکس ۳۳ با توجه به فیس لیفت هایی که در دو مرحله بر روی نسخه پایه و اصلی آن انجام گرفت هم اکنون با ظاهری لوکس تر در دسترس میباشد.
ایکس ۳۳ جدید

امکانات ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

چراغ های کریستالی – جلو پنجره کرومی – دی لایت LED- ریل باربند – رینگ اسپرت آلومینیومی – سانروف – بال عقب – گرم کن آینه بغل – سقف پانورامیک – استارت دکمه ای – ماهواره فارسی – ۴ بلندگو استریو – بلوتوث – دوربین پارک

امکانات عمومی ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

ایربگ جلو دو سمت-۴ شیشه بالابر برقی – تنظیم دستی صندلی های جلو – آینه بغل برقی راهنما دار – مه شکن جلو و عقب – سنسور پارک – سیستم ضد سرقت ایموبلایزر – فرمان هیدرولیک – مانیتور ۸ اینچی – USB  – روکش چرمی صندلی

ام وی ام ایکس 33 جدید

مشخصات ظاهری ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

کراس اور ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

چراغ های جلو از حالت گردی و بزرگی درآمده و به شکل بیضی و کشیده تبدیل شده است که نمای بسیار زیباتری به این خودرو بخشیده است ،جلو پنجره کوچک و از جنس کروم است در این مدل به سپر توجه بسیاری شده است و کاملا متفاوت نسبت به مدل های قدیمی میباشد و همچنین در داخل سپرجلو قسمت بالای مه شکن ها از چراغ ال ای دی استفاده شده است که به عنوان چراغ رانندگی در روز کاربرد خواهد داشت .
یکی از طراحی های منحصر به فردی که در این کراس اور دیده میشود سقف سیاه رنگ آن میباشد که تیپ اسپرت به این خودرو داده است و کاملا جوان پسند میباشد .آینه های جانبی برقی در این مدل دارای راهنما و همچنین گرمکن هستند که بسیار کاربردی بوده ودر قسمت عقب چراغ ها و راهنما تغییر چندانی نداشته اند وکاوری برای زاپاس طراحی شده است که نمایی شبیه به خودرو سوزوکی ویتارا را به خود گرفته است.
ام وی ام ایکس 33 جدید

مشخصات داخلی ام وی ام ایکس ۳۳ جدید

در داخل خودرو از دو نوع رنگ قرمز و مشکی استفاده شده است که نمای بسیار لاکچری پیدا کرده و استفاده از فرمان با روکش چرم مصنوعی وکلیدهای تنظیم کننده که بر روی فرمان اضافه شده اند و قابلیت پاسخگویی به تلفن و تنظیم صدای پخش وجود خواهد داشت صفحه نمایشگر کیلومتر که از رنگ لایت آبی برخوردار شده و جذابیت خاصی در این قسمت پدید آورده است نمایشگر ۸ اینچی لمسی که بلوتوث و ناوبرفارسی داشته به علاوه کولر بسیار قوی که مصرف کنندگان بسیار راضی بوده و راحتی صندلی ها وجادار بودن خودرو از دیگر مشخصه های این کراس اور میباشد .همچنین دو حالت رانندگی که Eco mode وsport mode هر کدام با توجه به شرایط انتخاب میشوند و هنگام شتاب میتوان از مدل اسپرت استفاده نمود که در بهینه سازی مصرف سوخت بسیار تاثیرگذار میباشد.

نتیجه گیری

این خودرو با توجه به فیس لیفت های انجام شده به روزرسانی گشته و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد همچنین مصرف سوخت پایین و استهلاک کم یکی دیگر از عوامل انتخاب این خودرو است به علاوه با توجه به وجود نمایندگی های این شرکت در سطح کشور افراد بیشتری تمایل به خرید این خودروها داشته و نگران تامین قطعات و تعمیر آنها نیستند .
شرکت بازرگانی مبین یدک ارایه دهنده انواع لوازم یدکی خودروهای چینی میباشد که نیاز تامین قطعات این خودروها را برآورده نموده است.تمامی قطعات ام وی ام در مدل های مختلف در این فروشگاه موجود میباشد قطعات به صورت شرکتی و وارداتی عرضه میگردد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *