ام وی ام ایکس33

ام وی ام ایکس ۳۳

ام وی ام ایکس ۳۳

مقدمه

کمپانی چری در سال ۱۹۹۹ شروع به فعالیت در حوزه تولیدات خودرو در کشور چین نمود و پس از چند سال فعالیت در این امر با به دست آوردن استاندارهای کیفی مد نظر خودروسازی اقدام به صادرات خودرو در کشورهای مختلف نمود؛ که یکی از بسترهای مناسب در این باب کشور ایران بود.
نماینده فعال کمپانی چری در ایران شرکت مدیران خودرو می باشد که قطعات خودرو را از کمپانی چری دریافت و مونتاژ کرده و به مصرف کنندگان تحویل می دهد.
پس از موفقیت در فروش خودرو ام وی ام ۱۱۰ جدید و ام وی ام ۳۱۵ با توجه به شناخت نیاز جامعه ما شروع به طراحی و تولید کراس اور ام وی ام ایکس ۳۳ نمود که از فروش گسترده ای برخوردار گشت.
در سال ۲۰۰۵ اقدام به تولید chery Tiggo کراس اور نمود که این خودرو شاسی بلند توجه زیادی را به خود جلب کرد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۳۳
موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ – حجم موتور:۶/۱ لیتر – قدرت موتور:۱۲۵ اسب بخار در ۶۱۵۰ دور در دقیقه – حداکثر گشتاور:۱۶۰ نیوتن متر در ۳۹۰۰ دور در دقیقه – مصرف سوخت ترکیبی:۵/۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر – نوع جعبه دنده: دستی – حداکثر سرعت:۱۷۰ کیلومتر بر ساعت – وزن خودرو:۱۴۰۰ کیلوگرم – شتاب صفر تا صد:۱۵ ثانیه

امکانات و تجهیزات ام وی ام ایکس ۳۳
شرکت چری در سال ۲۰۰۵ کراس اور تیگو را تولید کرده و پس از گذشت چند سال اقدام به فیس لیفت این خودرو نمود که در سال ۲۰۱۰ این عمل به انجام رسید و با نام جدید chery Tiggo3 به بازار عرضه شد و آخرین تغییرات در سال ۲۰۱۴ انجام شد که فیس زیبا و جوان پسند تری به خودرو داده شد و با نام ایکس ۳۳ اس در ایران به فروش میرسد.

امکانات ام وی ام ایکس ۳۳:
ایربگ جلو دو سمت-۴ شیشه بالابر برقی – تنظیم دستی صندلی های جلو – آینه بغل برقی – مه شکن جلو و عقب – سنسور پارک – سیستم ضد سرقت ایموبلایزر – فرمان هیدرولیک – مانیتور ۸ اینچی-USB  – روکش چرمی صندلی

ام وی ام ایکس33

مشخصات ظاهری ام وی ام ایکس ۳۳
ام وی ام ایکس ۳۳ در طراحی قسمت جلو از چراغ های هدلایت بزرگ و گرد استفاده شده است که ظاهر نه چندان جذابی را به او بخشیده است که البته این مشکل در فیس لیفت های بعدی که انجام شد رفع گردید باز هم همانند خودروهای قبل از جلوپنجره کوچک استفاده شده است و چراغ های مه شکن که در داخل سپر نصب شده اند همانند طراحی های گذشته این شرکت چینی ؛به صورت گرد میباشد و از آینه های جانبی برقی استفاده شده است و در قسمت عقب خودرو چراغ های بزرگ که بر روی گلگیر نصب شده اند و درب صندوق عقب که به صورت افقی باز و بسته میشود و همچنین باربند کوچکی که بر روی سقف تعبیه شده است.

ام وی ام ایکس 33

مشخصات داخلی ام وی ام ایکس ۳۳
در مدل های قدیمی این خودرو هیجان و جذابیتی در قسمت داخلی مشاهده نمیشود و با انجام فیس لیفت ها سعی و تلاش زیادی داشته اند که قسمت داخلی خودرو را از حالت خشکی و سادگی به سمت لوکس بودن هدایت کنند که در این باب تقریبا تا حدودی موفق بوده اند.
دریچه های خروجی هوا خیلی ساده – نمایشگر ۸ اینچی جهت سیستم پخش – فرمان خشک و پلاستیکی بدون کاور- در قسمت داشتبورد و رودری ها از مواد اولیه با کیفیت پایین استفاده شده است صندلی های نشمین تا حد قابل قبولی از استانداردها برخوردار بوده و از لحاظ فضا جهت نشستن مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

نتیجه گیری
این خودرو از لحاظ ایمنی همانند خودروهای دیگری که این شرکت ارایه کرده توانسته از ۵ ستاره ایمنی تنها ۲ ستاره دریافت نماید و فقط از لحاظ ظاهری؛ در فیس لیفت ها به آن پرداخته شده است و ایمنی این خودرو افزایشی نداشته به همین جهت این خودرو در سفرهای درون شهری و خانوادگی مورد استفاده قرار میگیرد و از لحاظ جادار بودن و راحت بودن صندلی ها برای سرنشینان نمره قابل قبولی را خواهد گرفت.
شرکت بازرگانی مبین یدک ارایه دهنده لوازم یدکی خودروهای چینی میباشد که با توجه به نیاز مشتریان به قطعات این نوع خودروها که در بازار موجود نمی باشد توانسته کمک شایانی به مصرف کنندگان نماید.
در این شرکت تمامی قطعات در دو نوع شرکتی (اصلی) و وارداتی ارائه می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *